Eğitim yoluyla toplumsal adaleti mümkün kılabilmek için çeşitli stratejiler ve işbirlikleri geliştiren öğretmenler, kapsayıcı okul ikliminin sağlanmasında en önemli role sahip paydaşlardan biridir. Ancak öğretmenler kendilerini yalnız ve zaman zaman güçsüz hissedebilmektedir. Bu noktada hem öğretmenlerin dayanışmasına ve yalnızlık hissinin önüne geçilmesine, hem de kapsayıcı eğitime ilişkin geliştirdikleri stratejiler ile deneyimlerini birbiriyle paylaşmasına alan açmak gerekir.
1 Kasım 2014 tarihinde düzenlediğimiz buluşmada, Bremen’de öğretmenlerinin ve öğrencilerinin büyük çoğunluğu göçmen olan ve eğitimde karşılaşılan sorunlara çözüm üretmek üzere çalışmalar yürüten, buradan hareketle belli alternatif yöntemler geliştiren bir okuldan öğretmenler ile SEÇBİR’in çeşitli çalışmalarına katılan öğretmenler “Okulda toplumsal adaleti ve eşitliği nasıl mümkün kılarız?” sorusu etrafında deneyimlerini paylaştı.
Erişilebilir program için tıklayın.